کلاه گیس با موی کوتاه بهتر است یا با موی بلند؟ (مقایسه)

کلاه گیس کوتاه و بلند

کلاه گیس با موی کوتاه بهتر است یا با موی بلند؟ (مقایسه)

نوشته admin

کاربران و مراجعان بارها ازما پرسیده اند که کلاه گیس بلند خوب است یا کلاه گیس کوتاه و میپرسند برای ما چه مدلی مناسب تر است؟ ما انواع و اقسام کلاه گیس طبیعی و مصنوعی داریم. هر کدام از آن ها ویژگی ها و جوانب مثبت و منفی خود را دارند. اجازه بدهیم جدای از تمام ویژگی های آن ها در این مقاله کلاه گیس کوتاه و بلند را با هم مقایسه کنیم و مزایا و معایب هر کدام را برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

کلاه گیس بلند

از محبوبترین و پرفروش ترین کلاه گیس ها قطعا انواع بلند هستند. زیرا به خوبی میتوانند ظاهری زیبا و شیک را به خریدار بدهند.

مزایای کلاه گیس بلند

هر مدل مویی که دوست دارید را پیاده کنید

با موهای بلند تقریبا میشود هر کاری انجام داد و هر سبکی و استایلی را عملی کرد. البته به یاد داشته باشید که این امر تنها در خصوص کلاه گیس طبیعی صادق است و انواع مصنوعی را نمیتوان استایل داد مگر به چند حالت بسیار ابتدایی و ساده. شما میتوانید کلاه گیس زنانه طبیعی را به راحتی پیچ و تاب بدهید اتو مو بکشید و  خلاصه هر نوع که دوست داشتید آرایش کنید.

کلاه گیس کوتاه و بلند

جذاب و دلبرتر میشوید

نتایج تحقیقات و ارزیابی های مختلف نشان میدهد کسانی که موهای بلندی دارند زیباتر و دلرباتر هستند. اگر دوست دارید این ویژگی در شما پررنگ تر شود ما پیشنهاد میکنیم که حتما کلاه گیس طبیعی بلند بخرید.

احساس زنانه شما را حفظ میکند

خانم هایی که ریزش مو دارند، اغلب احساس می کنند بخشی از زنانگی خود را به همراه موهایشان از دست داده اند. موهای بلند جزئی از صفات زنانگی است و زمانی که موها بریزند یا کوتاه باشند معمولا خانم ها سخت بتوانند با این موضوع کنار بیایند. اگر دچار ریزش مو می شوید، یک کلاه گیس بلند می تواند به شما کمک کند احساس دوباره احساس زنانگی گم دشه خود را بازیابید.

معایب کلاه گیس بلند

باعث میشوند شما بیشتر عرق کنید

یکی دیگر از معایب کلاه گیس متاسفانه افزایش احتمال عرق کردن است. مخصوصا اگر در مناطق گرمسیر یا در فصول گرم سال باشیم. اگر شما کسی هستید که خیلی عرق میکنید پیشنهاد میکنیم که کلاه گیس کوتاه بخرید تا عرق کردنتان کمتر شود.

نیاز به توجه زیادی دارند

موهای بلند در کنار تمام فواید و مزایایی که دارند متاسفانه همیشه مثل بچه آدم یک گوشه و یکجا بند نمیشوند. شما مدام باید آن ها را از جلو صورت خود کنار بزند، زیر روسری آن ها را جابجا کنید، ممکن است باحث خارش گردن یا پشت کمر شما شوند که در این موقعیت ها هم باعث ناراحتی شما میشوند و هم باید موقعیت آن ها را تغییر دهید.

کلاه گیس کوتاه و بلند

مثل موهای خودتان میریزند

فرقی نمی کند موهای طبیعی داشته باشید یا کلاه گیس طبیعی با موهای انسانی، موهای بلند همیشه امکان ریختنشان بیشتر از موهای کوتاه است. احتمالا هر بار که آن ها را برمیدارید چندتایی روی شانه و ها و لباستان باشد که باید آن ها را دور بیاندازید.

کلاه گیس کوتاه

خب اجازه دهید کمی هم درباره کلاه گیس های کوتاه که موهای کوتاهی دارند صحبت کنیم که خوشبختانه ما هم کلاه گیس طبیعی کوتاه داریم و هم مصنوعی. بیایید به معرفی مهمترین معایب و مزایای کلاه گیس های کوتاه بپردازیم.

مزایای کلاه گیس کوتاه

شما را خنک نگه میدارد

به دلیل کوتاه بودن، کلاه گیس کوتاه بالاتر از شانه و گردن شما را میگیرد و اگر در فصول گرم سال از موهای بلند خود خسته میشوید بهترین کلاه گیس برای شما قطعا اواع کوتاه خواهد بود.

خیلی سریع آماده استفاده میشوند

اگر تا حالا یک کلاه گیس زنانه طبیعی را به سر کرده باشید حتما میدانید که قبل از استفاده باید آن را آماده کرد، به آن استایل دارد و از مواد نگهدارنده برای صاف کردنش استفاده کرد. اما موهای کوتاه هیچکدام تا این اندازه آماده سازی نمیخواهند.

حرفه ای بودن

زنانی که موهای کوتاه تری دارند به عنوان کسانی شناخته میشوند که موفق تر و حرفه ای تر هستند. در کشور خودمان نه، اما اگر نگاهی به خانم های شاغل در کشورهای خارجی بی اندازید متوجه میشوید که خانم های حرفه ای معمولا موهای کوتاه و مدیریت قوی تری دارند.

کوتاه بودن زمان شستشو و خشک کردن

هرچه مو کوتاه تر باشد، قاعدتا زمان شستشو و خشک شدن آن نیز سریعتر است. اما لطفا به این نکته توجه کنید که بعد از شستشوی هر کلاه گیسی کاملا آن را خشک کنید بعد آن را به سر کنید. اگر وقت کافی ندارید تا منتظر شستشو و خشک شدن کلاه گیس باشید میتوانید انواع کوتاه را برای خود انتخاب کنید.

کلاه گیس کوتاه و بلند

معایب کلاه گیس کوتاه

تقریبا تنوع مدل مو وجود ندارد

هرچقدر مو بلندتر باشد مدل مو و نوع آرایش مویی که میتوان روی آن اعمال کرد بیشتر میشود. اما زمانی که مو کوتاه باشد قطعا نمیتوان بیشتر از چند مدل مو را برای آن در نظر گرفت. بنابراین اگر جزء آندسته از خانم هایی هستید که اهل تنوع و آرایش مو هستید پیشنهاد میکنیم که از خیر کلاه گیس کوتاه بگذرید. در عوض یک کلاه گیس طبیعی بلند بخرید تا علاوه بر زیبایی بتوانید هر نوع مدلی که دوست داشتید را روی آن پیاده کنید. زیرا کلاه گیس زنانه و طبیعی میتوانند انتظارات مختلف شما را بر آورده کنند.

بعضی ویژگی های صورت را برجسته تر میکند!

کلاه گیس کوتاه از یک نظر درست شبیه رژ لب قرمز پررنگ و مدل مو چتری هستید. آن ها صورت را برجسته تر از آنچه هست نشان میدهند. کسانی که صوررت های لوزی یا گردی دارند اگر چنین کلاه گیس هایی بخرند، حالت و گردی صورتشان بیشتر به چشم می آید و این منصفانه نیست. پس اگر صورت گرد و یا لوزی مانندی دارید سعی کنید کلاه گیس کوتاه نخرید و به جای آن کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی بلند خریداری کنید.

سازگاری موهای بلند تقریباً برای همه خوب به نظر می رسد. موهای کوتاه ، درست مثل موی چتری یا رژ لب قرمز روشن ، اینگونه نیست. اگر چهره ای بسیار گرد یا بلند دارید ، یک سبک کوتاه می تواند آن ویژگی ها را بیشتر از آنچه دوست دارید برجسته کنید.

امان از آن دسته مردها!!

ما موافق اصل مطلب نیستیم اما بررسی ها نشان می دهد که اکثر آقایان می گویند ترجیح می دهند زنانی را با موهای بلند ملاقات کنند و زنانی که موهایشان بلندتر است معمولا برای دلبری شانس بیشتری دارند. (متاسفانه نتیجه بررسی ها میگوید و ما آن را قبل و نداریم)

قصد خرید کلاه گیس دارید؟

اگر میخواهید به زودی به هر دلیلی (چه برای مهمانی ها و چه خدای ناکرده برای شیمی درمان) کلاه گیس بخرید میتوانید روی تنوع، کیفیت و زیبایی کلاه گیس های ما حساب ویژه باز کنید. ما انواع کلاه گیس بلند و کوتاه را با بهترین کیفیت و رنگ در سرتاسر کشور توزیع میکنیم. اگر هم بین انتخاب کوتاه یا بلند بودن کلاه گیس گیر کرده اید نگران نباشید ما به شما مشاوره میدهیم و کمک میکنیم بهترین کلاه گیس ممکن را برای خود پیدا کنید.