کلاه گیس جلو توری یا front lace چیست؟

کلاه گیس جلو توری یا front lace چیست؟

نوشته admin

کلاه گیس جلو توری از انواع کلاه گیس است که امروزه تحت عنوان (frontal wig) شناخته میشود. این کلاه گیس شامل خود کلاه است به همراه یک بخش توری که به جلوی کلاه گیس متصل شده است. این توری بسیار نازک و ظریف است که موهایی به هر بخش آن متصل شده است. بخش جلو و عقب کلاه گیس های جلو توری با هم متفاوت است اما زیبایی آن بسیار قابل توجه است.

ظاهر طبیعی کلاه گیس جلو توری

برای ایجاد ظاهری طبیعی تر ، موها به صورت جداگانه روی پارچه جلوی توری بسته شده یا گره زده شده اند. کلاه گیس جلو توری لبه ای بسیار ظریف دارد که به سختی قابل تشخیص است. به همین دلیل خیلی سخت بتوان تشخیص داد که شما چنین کلاه گیسی استفاده کرده اید. شما میتوانید تار موهای این کلاه گیس را به عقب برانید یا آن ها را پشت گوش قرار دهید به طوری که بخش کلاهی کلاه‌گیس قابل مشاهده نباشد. با اینکار ظرافت و کیفیت کار بالا رفته و ظاهری طبیعی به خود میگیرد.

اطلاعات کلی کلاه گیس جلو توری

  • اندازه توری: ۱۳*۴ و ۱۳*۶  اینچ
  • تراکم مو: ۱۳۰٪ و ۱۵۰٪ و ۱۸۰٪
  • موج مو: انواع صاف تا موج دار دارد
  • جنس مو: الیاف
  • مزیت کلاه گیس جلو توری: بدون بو ، نرم، بدون گره خوردگی و …
  • قابلیت رنگ پذیری تا حدودی

چرا باید از این کلاه گیس ها استفاده کرد؟

امروز ده ها کلاه گیس مختلف در بازار وجود دارد و به دلایل مختلفی اغلب خانمها و حتی آقایان کلاه گیس به سر میکنند. از جمله دلایل استفاده از کلاه گیس جلو توری عبارتند از:

  • پوشاندن موهای اضافی و زائد
  • پنهان کردن مشکلات و بیماری های پوست و موی سر مانند کچلی، طاسی و ….
  • حضور در مراسمات و مهمانی های خاص
  • علاقه شخصی
  • کوتاه بودن مو
  • ایجاد تنوع در استایل مو
  • و ….

فواید و مزایای استفاده از این کلاه گیس ها

  1. ظاهری طبیعی و زیبا دارد

دلیل استفاده از کلاه گیس جلوی توری این است که به راحتی میتواند بخش جلویی موها یا به اصطلاح خط رویش مو از رستنگاه را پوشش داده و ظاهری طبیعی به پیشانی و جلوی کلاه گیس ببخشد. علاوه بر این، این کلاه گیس ها به نوعی میتوانند نقش کرک ها و موهای کوتاه جلوی سر را ایفا کرده و آن ها را طبیعی تر جلو دهد.

  1. قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد

 

خرید کلاه گیس جلوتوری یکی از مقرون به صرفه ترین خرید ها است. این کلاه گیس ها نسبت به کلاه های تمام توری و کامل قیمت کمتری دارند. در واقع این ها در دسته کلاه گیس ارزان جای میگیرند.

  1. تطبیق پذیری

هر نوع سبک و مدلی را میتوان با این کلاه گیس ها اجرا کرد. هرچند که قدرت مانور روی آن ها به اندازه کلاه های تمام توری نیست اما دست کمی از آن ها ندارند.

  1. مناسب و راحت هستند

حتی افرادیکه تاکنون کلاه گیس نداشته اند با نگاه کردن اولین فیلم و ویدئوی آموزشی استفاده از این نوع کلاه گیس میتوانند آن ها استفاده کنند. علاوه بر سهولت در نصب و استفاده این کلاه گیس بسیار راحت است.

  1. دوام خوبی دارند

با مراقبت صحیح ، آنها می توانند از سه ماه تا شش ماه ماندگاری داشته باشند.

آموزش نحوه نصب و قرار دادن

  1. تمام موهای خود را تمیز و جمع کرده و کاملا به عقب برانید. در صورت امکان آن ها را جمع کرده و با یک ماده نرم کننده حسابی نرم، لطیف و قابل انعطاف کنید.
  2. کلاه گیس را برداشته و از پشت به جلو، کلاهِ آن را روی سرتان و روی موهایتان قرار دهید.
  3. تمام موهای خودتان را زیر کلاه گیس قرار دهید
  4. به رستنگاه موی سر چسپ مخصوص به همراه اسپری بزنید و سپس توری را با دقت روی چسپ قرار داده و بچسپانید
  5. سپس با کمک اسپری چند بار روی خط مو اسپری کنید تا به صورت یکدست خط مو را تشکیل دهید

نکاتی درباره استفاده از کلاه گیس های جلو توری

  1. کلاه گیس خود را بررسی کنید

قبل از استفاده از این کلاه گیس ها حتما کمی وقت بگذارید و با دقت تمام بخش های آن را بررسی کنید. بافت و حالت موها را برانداز کنید و اگر موها به هم بافته شده یا گره خورده اند آن ها را باز کنید. اگر کثیف هستند نیز قبل از استفاده حتما کلاه گیس را بشویید.

  1. به یاد داشته باشید که باید هنوز هم مراقب موهای خود باشید

هراز چندگاهی کلاه گیس را برداشته و به موهای طبیعی خودتان استراحت دهید. موهای شما باید هوا بخورند و به دقت شستشو داده شده و مراقبت شوند. زمانی که کلاه گیس جلوتوری را برداشتید حتما از مواد نرم کننده و مرطوب کننده پوست سر به موهای طبیعی و پوست بزنید تا طراوت و شادابی خود را حفظ کنند.

  1. از چسب کلاه گیس مناسب استفاده کنید

کلاه گیس های جلو توری به چسب احتیاج دارند و مهم است که حین استفاده و به سر کردن کلاه گیس از چسب های مناسب استفاده کرده و به روشی درست اینکار را انجام دهید. حتما از جایی که کلاه گیس را میخرید بپرسید که چطور باید از چسب استفاده کنید و چه برندی برای کلاه گیس جلو توری شما مناسب است.

  1. یاد بگیرید که چطور از کلاه گیس مراقبت کنید آن را بردارید

در اینترنت فیلم های زیادی در این خصوص وجود دارد. مراقبت از کلاه گیس مهم است و حتما باید با کمک این فیلم ها یا توصیه متخصصان از کلاهتان مراقبت کنید. حین برداشتن کلاه گیس جلو توری حتما سنجیده عمل کند و چسپ متصل شده را با کمک مواد مخصوص نرم کرده سپس اقدام به برداشتن کلاه گیس کنید.