از اهمیت انتخاب و استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه بیشتر بدانید!

از اهمیت انتخاب و استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه بیشتر بدانید!

از اهمیت انتخاب و استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه بیشتر بدانید!

نوشته admin

استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه در طول شیمی درمانی یک گزینه فوق العاده برای افزایش تحمل شماست. اگر برای درمان سرطان سینه با ریزش یا کم پشتی مو روبرو هستید ممکن است دوست داشته باشید برای مدتی کلاه گیس را امتحان کنید . کلاه گیس ها می توانند ریزش مو را پنهان کنند و  بسته به سبک ، طول و رنگی که انتخاب می کنید به شما کمک می کنند ظاهری مانند قبل از درمان داشته باشید یا ظاهر کاملاً جدید برای خودتان ایجاد کنید. کلاه گیس همچنین می توانند از پوست سر شما در برابر آفتاب و هوای سرد محافظت کنند.

بسیاری از خانم ها اکنون دریافتند که استفاده از کلاه گیس به آنها احساس بهتری در طول درمان سرطان می دهد. کلاه گیس همچنین می تواند امنیت بیشتری برای حریم خصوصی افراد را فراهم کند زیرا ممکن است مانع از سوال پرسی افراد دیگر در مورد ظاهر و بیماری شما شود.

برخی دوست دارند سبک ها و رنگ های مختلف کلاه گیس را امتحان کنند و از آن لذت ببرند ، یا کلاه گیس و سایر پوشش های سر مانند کلاه یا روسری را به تناوب بپوشند. در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه

از آنجاییکه با شروع شیمی درمانی موهای شما دچار ریزش می شوند اگر می خواهید کلاه گیس تهیه کنید لازم است قبل از شروع شیمی درمانی یا هر درمان دیگری که ممکن است باعث ریزش مو شود ، برخی اقدامات را انجام دهید. این موارد در ادامه شرح داده شده است.

از مدل موی دلخواه خود چند عکس پیدا کنید یا عکس جدید بگیرید. اگر تصمیم بگیرید چه چیزی می خواهید ، پیدا کردن کلاه گیس از نظر رنگ ، طول و سبک برای شما راحت تر خواهد بود.

موهای خود را کوتاه کنید زیرا از بین رفتن توده های کوتاه مو نسبت به موهای بلند ضربه روحی کمتری به افراد وارد می کند و قرار دادن کلاه گیس روی موهای کم پشت نیز آسان تر است. همچنین ، اگر به موهای کوتاه عادت کرده اید ، مجبور نیستید تا زمانی که موهایتان دوباره رشد می کند صبر کنید زیرا می توانید از زیبایی چهره خودتان با کلاه گیس لذت ببرید.

از اهمیت انتخاب و استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه بیشتر بدانید!

از اهمیت انتخاب و استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه بیشتر بدانید!

قبل از شروع شیمی درمانی  که باعث ریزش مو می شود ، کلاه گیس خودتان را انتخاب کنید. در این صورت انرژی بیشتری خواهید داشت و می توانید در جلسات آزمایشی  به تناوب کلاه گیس خود را بپوشید. استفاده از کلاه گیس در سرطان سینه برای برخی از خانم ها بسیار انرژی بخش و امیدوار کننده است.

موها تقریباً شش ماه پس از پایان شیمی درمانی دوباره رشد می کنند. موهای جدید شما ممکن است موج دارتر ، صاف تر ، ضخیم تر یا ظریف تر باشد – یا حتی رنگ جدیدی داشته باشد. معمولاً این تغییر کوتاه مدت است. با گذشت زمان موهای شما به احتمال زیاد به حالت قبل از درمان برمی گردند.

انتخاب کلاه گیس در سرطان سینه

در طول درمان سرطان سینه ممکن است بخواهید دو کلاه گیس تهیه کنید یکی بیشتر شبیه موهای فعلی شما باشد و دیگری طول ، رنگ و یا سبک جدیدی داشته باشد.

بهتر است رنگی را انتخاب کنید که تا حدی روشن تر از موهای خودتان باشد. زیرا ممکن است طی شیمی درمانی رنگ پوست شما تغییر کند – مایل به خاکستری ، مایل به سبز یا مایل به زرد- در این شرایط  توجه افراد را خیلی جلب نمی کند.

تعیین کنید آیا می خواهید کلاه گیس از الیاف مصنوعی ، موی انسان یا مخلوطی از هر دو باشد. بیشتر خانمها  کلاه گیس های مصنوعی را انتخاب می کنند که ظاهر و احساس خوبی دارند  و به توجه و مراقبت بسیار کمی احتیاج دارند.

کلاه گیس ساخته شده از موهای واقعی انسان ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد و به مراقبت بیشتری نسبت به موهای خودتان نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاه گیس طبیعی و مصنوعی می توانید مقالات موجود در سایت فروش کلاه گیس را مطالعه فرمائید.