روشی بسیار کارآمد در استفاده از کلاه گیس با داشتن موهای طبیعی بلند

روشی بسیار کارآمد در استفاده از کلاه گیس با داشتن موهای طبیعی بلند

روشی بسیار کارآمد در استفاده از کلاه گیس با داشتن موهای طبیعی بلند

نوشته admin

داشتن موهای طبیعی بلند به این معنی نیست که نمی توانید از لذت استفاده از کلاه گیس خودتان را محروم کنید. کلاه گیس ها فرصتی عالی برای آزمایش سبک ها و رنگ های مختلف مو هستند و طیف گسترده ای از کلاه گیس های موجود به این معنی است که شما می توانید با توجه به روحیه خود ظاهرتان را تغییر دهید!

کلاه گیس وسیله ای عالی برای تغییر ظاهر است. آنها از موهای شما محافظت می کنند و قابلیت استفاده سریع از آنها بدون نیاز به مرتب سازی و آرایش می تواند برای بسیاری از افراد یک مزیت بزرگ باشد.

اگر موهای بلندی دارید ، شاید استفاده از کلاه گیس برایتان چالش برانگیز باشد. ولی نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! ما روش آزمایش شده ای را برای چگونگی پوشیدن کلاه گیس با موهای بلند پیدا کرده ایم. برای یادگیری این راهکارها در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس همراه ما باشید.

نحوه استفاده از کلاه گیس و پوشیدن آن با موهای بلند

مرحله ۱: موهای خود را برس بکشید

اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از کلاه گیس را دارید ، ممکن است موهای طبیعی شما خشک شود ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از پوشیدن کلاه گیس ، موهای خود را کاملا شسته و تمیز کرده اید. حتی می توانید برای موهای خودتان از ماسک موی نرم کننده  استفاده کنید تا با مرطوب سازی ، گره موها را باز کند. شما همچنین باید موهای خود را برس بکشید تا گره ها از بین برود. اگر کلاه گیس مصنوعی دارید برای از بین بردن  گره های آن ابتدا کلاه گیس خود را با محصولات موی مصنوعی بشویید.

مرحله ۲: موهای خود را ببافید

بافتن موهای طبیعی یک روش عالی است که به شما کمک می کند کلاه گیس را راحت تر استفاده کنید کنید. قبل از بافتن موها ، موهای خودتان را به دو قسمت تقسیم کنید. نوارهای بافتنی کلاسیک به خوبی به شما کمک می کنند . اگر موهای شما پرپشت و ضخیم هستند می توانید موهای خود را به چهار قسمت تقسیم کنید. مهم است که هر نوار بافته را از پشت گردن خود شروع کنید.

مرحله ۳: موهای خود را بپیچید

موها را به دور سر خود بپیچید و آنها را در بالای سر با چند گیره محکم کنید. مطمئن شوید که نوارهای بافته مو خیلی نزدیک به خط موی طبیعی شما نباشد. در غیر این صورت ، آنها از جلوی کلاه گیس شما مشخص خواهند شد. هنگامی که از قرارگیری موهای طبیعی خودتان بر روی سر راضی بودید ، از سنجاق های مخصوص استفاده کنید تا آنها را در جای خود نگه دارید.

روشی بسیار کارآمد در استفاده از کلاه گیس با داشتن موهای طبیعی بلند

روشی بسیار کارآمد در استفاده از کلاه گیس با داشتن موهای طبیعی بلند

 

مرحله چهارم: کلاه گیس خود را بپوشید

هنگامی که بهترین کلاه گیس را برای خودتان انتخاب کردید ، آن را روی سر خود قرار دهید. کلاه گیس نه تنها از موهای طبیعی شما محافظت می کند بلکه به ایمنی و پنهان نگه داشتن موهای بلند نیز کمک می کند. دو مرتبه بررسی کنید که لبه جلوی کلاه گیس با خط موی طبیعی شما مطابقت داشته باشد. می توانید چند تکه از موهای طبیعی خودتان را بیرون نگه دارید. این ایده خوبی است اگر می خواهید با ترکیب موهای خودتان و کلاه گیس خود به یک ظاهر طبیعی تر برسید.

مرحله ۵: کلاه گیس خود را بپوشید

وقتی از نحوه قرار دادن موهای بلندتان در کلاه گیس احساس خوشحالی می کنید ، وقت آن است که کلاه گیس زیبای خود را بپوشید! اطمینان حاصل کنید که کلاه گیس با خط موی طبیعی شما مطابقت داشته باشد و سپس آن را به صورت خارق العاده ای حالت دهید. برای ایمن سازی بیشتر کلاه گیس خود و احساس راحتی بیشتر از سنجاق موی متناسب با رنگ کلاه گیس خود یا سایر ابزارهای عالی مانند نوار کلاه گیس استفاده کنید.

نکات اضافی برای استفاده از کلاه گیس

استفاده از کلاه گیس همیشه اختیاری است ، اما نمی توان انکار کرد که کلاه گیس می تواند به شما کمک کند تا موهای بلند خودتان را بدون نیاز به کوتاه کردن مدتی بپوشانید و ظاهر خودتان را تغییر دهید. ترفندهای زیر به استفاده بهتر از کلاه گیس کمک می کنند.

اطمینان حاصل کنید که کلاه گیس شما همرنگ موهای شما است تا کلاه گیس تا حد ممکن طبیعی به نظر برسد. داشتن تطابق رنگی مناسب به حفظ سبک طبیعی موها نیز کمک می کند.

انواع کلاه گیس در بازار وجود دارد با این حال کلاه گیس با ساختار مش مانند ، بهترین کلاه گیس برای موهای بلند است زیرا به پوست شما اجازه می دهد در حالی که موهای طبیعی شما را ثابت نگه می دارد، نفس بکشد. داشتن موهای طبیعی زیاد زیر کلاه گیس به عنوان یک لایه اضافی عمل می کند ، بنابراین برای کلاه گیس قابلیت تنفس ضروری است.

اکنون می دانید که چگونه بدون داشتن دغدغه به راحتی هرنوع سبکی از  کلاه گیس را با موهای بلند بپوشید. بنابراین داشتن موهایی بلند و شاداب به طور طبیعی مانعی برای پوشیدن کلاه گیس مورد علاقه شما نیست و البته آنها فقط مخصوص افراد فاقد مو یا کسانی که به دلیل شیمی درمانی موهای خودشان را از دست داده اند نیست!

برای خرید انواع کلاه گیس بدون نیاز به خروج از منزل در این روزها با شیوع بالای کرونا می توانید کلاه گیس مورد نظر خودتان را از سایت فروش کلاه گیس تهیه نمائید.