ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست آیا استفاده از کلاه گیس باعث ریزش مو می شود؟

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست آیا استفاده از کلاه گیس باعث ریزش می شود؟

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست آیا استفاده از کلاه گیس باعث ریزش مو می شود؟

نوشته admin

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو از این نظر که باعث پوشاندن کم پشتی و ریزش مو می شود کاملا مشخص است ولی آیا پوشیدن کلاه گیس می تواند باعث ریزش مو شود. استفاده از کلاه گیس به زمان های خیلی دور برمی گردد برخی معتقدند در گذشته کلاه گیس به عنوان یک پوشش برای حفظ موهای زنان از غریبه ها استفاده می شده است. درک ریشه های استفاده از کلاه گیس برای ما مهم است تا بدانیم که چرا در برخی شرایط ممکن است چیز خوبی باشد.

در حال حاضر می توان حدس زد که وقتی زنی کلاه گیس می پوشد احساس اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری می کند و حتی ممکن است جنبه جنسیت بیشتری هم برای وی داشته باشد. چیزی که اکثر خانمها از آن آگاه نیستند این است که پوشیدن مداوم این کلاه گیس ها برای پوشاندن ریزش موی آنها در واقع می تواند اثر بدتری داشته باشد در نتیجه ریزش موی آنها را بدتر خواهد کرد. در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس همراه ما باشید تا علت ارتباط کلاه گیس با ریزش مو را مورد بررسی قرار دهیم.

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو از نظر تاریخی

قرن هفدهم در اروپا نقطه ظهور کلاه گیس به عنوان یک مد برای مردان و زنان بود. بسیاری از افراد موهای طیبعی خودشان را شیو می کردند تا پوشیدن کلاه گیس برای آنها راحت تر باشد و از تناسب آن اطمینان حاصل کنند. در واقع موهای ساخته شده در ساخت این کلاه گیس ها از سر فقرا برداشته می شد.

کلاه گیس در اوایل دهه ۱۹۵۰ به عنوان راهی برای استفاده از مدل موهای فانتزی و الگوبرداری از مشاهیر آن روز ، بار دیگر بازگشت. زنان سیاه پوست کلاه گیس ها را به عنوان گزینه ای برای راحتی و صرفه جویی در وقت برای صاف کردن موهای طبیعی خودشان مورد استفاده قرار می دادند .

امروزه زنان از کلاه گیس استفاده می کنند زیرا ظاهر آنها را فورا تغییر می دهد که بسته به احساس آنها در یک روز خاص می توانند بسیار دلپذیر باشد. چیز غیر طبیعی نیست اگر بدانید که افراد مشهور و زنان ثروتمند در اتاق رختکن خود یک اتاق پر از کلاه گیس های مختلف دارند.

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو از نظر پزشکی

از نظر پزشکی کلاه گیس ها به بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند ، کمک می کند تا ریزش موقت موهای خود را پنهان کنند تا زمانی که موهای طبیعی آنها دوباره رشد کنند.

استفاده از کلاه گیس در محافل اجتماعی برای افرادی که طاس می شوند ، موهای کم پشت دارند و یا از درماتیت اگزما رنج می برند ، معمول است تا از ریزش موی خود خجالت نکشند.

با این وجود زنان باید توجه داشته باشند که برخی از مشکلات معمول در استفاده مداوم از کلاه گیس وجود دارد ، چه آنها با استفاده از موهای طبیعی تولید شده باشند و چه مصنوعی!

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست آیا استفاده از کلاه گیس باعث ریزش می شود؟

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست آیا استفاده از کلاه گیس باعث ریزش می شود؟

ارتباط کلاه گیس با ریزش مو چیست؟

استفاده از کلاه گیس های مصنوعی در طولانی مدت می تواند منجر به مشکلات سلامتی پوست سر شود زیرا می تواند از عملکرد حیاتی غدد عرق در آزاد سازی سموم بدن از طریق پوست سر جلوگیری کند. اسید لاکتیک موجود در عرق می تواند با کراتین موجود در مو مخلوط شود و باعث آسیب و در نهایت ریزش مو شود.

علاوه بر این ، غدد عرق در سراسر پوست سر شما عرقی آزاد می کنند که می تواند با باکتری های قبلی مخلوط شود و باعث ایجاد توده های قارچی با بوی زننده شود. این دلیل اصلی بوی ناخوشایند مرتبط با عرق است. بدتر اینکه ، این عفونت ها اگر ریشه کن یا درمان نشوند می توانند زمینه را برای ریزش مو فراهم کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کلاه گیس هایی که در تمام روز پوشیده می شوند ناگهان غروب خیلی بد بو می شوند.

بهتر است بدانید:

علاوه بر این از اکستنشن چسبی و همچنین نوار دو طرفه که اغلب با کلاه گیس های توری محبوب استفاده می شود می توانند صدمه ای به موها وارد کنند که اغلب دائمی است. این چسب می تواند منافذ پوست سر شما را مسدود کرده و به فولیکول های مو آسیب برساند و همچنین موها را بسوزاند و خشک کند. وزن اکستنشن ها می تواند روی پوست سر شما تحمیل شود که این امر باعث کم پشت شدن موها می شود. گاهی اوقات این موارد می توانند باعث سردرد و لکه های طاسی شوند.

همچنین چسب اتصال مو حاوی غلظت بالایی از آنتی ژن محلول لاتکس است و ممکن است باعث ایجاد آنافیلاکسی شود ، که نوعی حساسیت پنهان به لاتکس ، بدون تماس مخاط است. برخی از افراد به لاتکس حساسیت دارند و در صورت بروز خارش ، برجستگی و تحریک در سطح پوست سر باید منبع مشکل را از بین ببرند.

بنابراین توصیه ما این است که پوشیدن کلاه گیس را به دوره های کوتاه محدود کنید . اگر موهای خود را از دست داده اید بهتر است با یک متخصص ترمیم مو مشورت کنید نه اینکه ریزش مو را پنهان کنید بپوشانید زیرا احتمال دارد دچار وضعیت بدتری شوید. برای کاربرد بهتر و اصولی کلاه گیس می توانید از راهنمایی های سایت فروش کلاه گیس استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای شما ایجاد نشود.