کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر و مناسب تر است؟

کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر است؟

کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر و مناسب تر است؟

نوشته admin

کلاه گیس یا اکستنشن مو را می توانید برای برطرف کردن موقتی مشکل کم پشتی یا ریزش مو مورد استفاده قرار داد. اما کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر است؟ قبل از اینکه به این مبحث بپردازیم باید ابتدا موضوع ترجیحات و شرایط را بررسی کنیم. کلاه گیس و اکستنشن مو از بسیاری از جهات مشابه هستند اما اهداف مختلفی دارند بنابراین به عنوان یک مصرف کننده باید تفاوت بین آنها را بدانید تا بتوانید برای استفاده از هر یک به درستی تصمیم بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در سایت فروش کلاه گیس همراه باشید.

تفاوت بین کلاه گیس و اکستنشن مو چیست؟

کلاه گیس یک پوشش سر است که از موی انسان ، موی حیوانات یا الیاف مصنوعی ساخته شده است. به زبان ساده ، کلاه گیس مانند کلاه است که می توان آن را به راحتی پوشیده و درآورید. کلاه گیس شامل یک کلاه با موهای متصل شده است. اکستنشن مو معمولاً با ترکیب موهای اضافی انسان یا الیاف مصنوعی تهیه شده و با چسب یا روش های دیگر بین موهای طبیعی شما قرار می گیرد تا موها را پرپشت تر نشان دهد.

جوانب مثبت و منفی کلاه گیس ها

کلاه گیس ها بدون نیاز به تغییر دائمی ، بهترین گزینه برای پوشاندن طاسی یا تغییر شکل کامل مدل موی شما هستند. شما می توانید به جای رنگ کردن موهای طبیعی خودتان کلاه گیس بپوشید تا مدل مو و رنگ موهایتان به راحتی متناسب با مناسبت ها تغییر دهید. استفاده از کلاه گیس می تواند موهای طبیعی شما را از آسیب مواد سفید کننده و مواد شیمیایی محافظت کند.

اگر از کلاه گیس به درستی نگهداری کنید ماندگاری طولانی خواهد داشت. به عبارت دیگر در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید. کلاه گیس نه تنها رشته های آسیب دیده مو را کاملاً می پوشاند و موهای شما را سالم و زیبا نشان می دهد بلکه به رشته های آسیب دیده نیز زمان می دهد تا بهبود یابند. موهای شما در زیر کلاه گیس در معرض هیچ عوامل خارجی مانند نور خورشید یا آلودگی هوا نخواهند بود زیرا عوامل بیرونی ممکن است به موها آسیب برساند.

معایب کلاه گیس ها

نصب مجدد روزانه: بهتر است بطور روزانه کلاه گیس ها را استفاده کنید زیرا خوابیدن یا دوش گرفتن با کلاه گیس انتخاب خوبی نیست.

به اندازه کافی ایمن نیست: به این دلیل ایمن نیست که به موهای طبیعی شما متصل نمی شود و به راحتی از سر شما جدا می شود.

کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر است؟

کلاه گیس یا اکستنشن مو کدامیک برای شما بهتر است؟

جوانب مثبت و منفی اکستنشن مو

اکثر افراد اکستنشن مو را برای تغییر مدل موهای خودشان به صورت دائمی تر ترجیح می دهند زیرا لازم نیست هر روز مانند کلاه گیس آنها را بردارید و مجدد نصب کنید. با اکستنشن می توانید دوش بگیرید و درست مانند موهای خودتان آنها را حالت دهید و برس بکشید.

جوانب مثبت اکستنشن مو

بدون اینکه موهایتان را کوتاه کرده یا بلند کنید می توانید مدل های مو مختلف را امتحان کنید و به عبارتی مدل موهای خودتان را فوری تغییر دهید.
اکستنشن مو بسیار ایمن تر از کلاه گیس است زیرا به رشته های جداگانه موهای شما متصل هستند ، احساس امنیت بیشتری به شما می دهند.
اکستنشن بسیار طبیعی تر از کلاه گیس به نظر می رسد و با موهای طبیعی شما ترکیب می شود و حجم و طول اضافی را به موهای شما می بخشد.

نکات منفی اکستنشن مو

اکستنشن مو به دلیل کشیدگی موها و اعمال بار اضافی به ریشه موها ممکن است باعث ریزش مو شود. نصب و نگهداری آنها می توانند هزینه بر باشند . آنها می توانند باعث بد نما شدن موهای شما شوند و ظاهری ژولیده به موهای شما بدهند زیرا می تواند گره بخورد و غیر طبیعی به نظر برسد.

کدام یک برای شما بهتر است کلاه گیس یا اکستنشن مو؟

تصمیم گیری در مورد انتخاب کلاه گیس یا اکستنشن به ترجیحات و شرایط شما بستگی دارد. اکستنشن مو نتایج بهتری در رابطه با طول ، حجم ، طول عمر و ظاهر واقعی موها ارائه می دهند. کلاه گیس ها برای شرایطی مانند ریزش مو ، نازکی یا موهای آسیب دیده بسیار بهتر هستند مثلا در مواقع شیمی درمانی کلاه گیس خیلی بهتر از اکستنشن عمل می کند.

شما می توانید انواع کلاه گیس های طبیعی و مصنوعی را از سایت فروش کلاه گیس سفارش دهید و درب منزل خودتان تحویل بگیرید.