۱۰ افسانه در رابطه با کلاه گیس ها که نباید به آنها توجه کنید!

10 افسانه در رابطه با کلاه گیس ها که نباید به آنها توجه کنید!

۱۰ افسانه در رابطه با کلاه گیس ها که نباید به آنها توجه کنید!

نوشته admin

کلاه گیس ها اخیرا بسیار محبوب شده اند ولی استفاده از کلاه گیس موضوعی است که بسیاری از افراد ممکن است در مورد آن شناخت چندانی نداشته باشند مگر اینکه تجربه شخصی در استفاده از  کلاه گیس داشته باشند. صاحبان جدید کلاه گیس یا کسانی که دانش کمی در مورد کلاه گیس دارند ، اغلب تصورات غلط زیادی در مورد کلاه گیس ها دارند. در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس ما به این تصورات غلط می پردازیم تا آگاهی شمما در رابطه با این موهای مصنوعی جذاب افزایش یابد پس لطفا همراه ما باشید.

مراقبت از کلاه گیس ها سخت است

هنگامی که شما به دانش صحیح مسلح هستید ، مراقبت از کلاه گیس می تواند شبیه مراقبت از موهای واقعی شما باشد و اغلب اوقات حتی راحت تر از آن است. سطح این مراقبت فقط به نوع کلاه گیس بستگی دارد. اغلب اوقات همراه کلاه گیس دستورالعمل رایگان مراقبت از آن نیز ارائه می شود و همچنین ممکن است انواع محصولات مراقبت از کلاه گیس برای شستن و حالت دادن به کلاه گیس نیز ارائه شود. همچنین بسیاری از دارندگان کلاه گیس ارائه فیلم هایی در رابطه با استفاده از آنرا مفید می دانند.

کلاه گیس ها درست روی سرم قرار نمی گیرند

یافتن کلاه گیس متناسب با دانستن اندازه های درست سر شما شروع می شود. شما می توانید راهنمای اندازه گیری سر و همچنین یک فیلم نمایشی را در راهنمای خرید کلاه گیس مشاهده کنید. اندازه برخی از کلاه گیس ها با زبانه های داخلی کلاه امکان پذیر است تا آنرا متناسب با سر خود کوچک تر کنید.

کلاه گیس ها گرم و ناراحت کننده هستند

برخی از سبک های کلاه گیس انواع مختلفی از کلاه های پارچه ای ارائه می دهند تا به جریان هوا از طریق کلاه کمک کرده و سر شما را خنک نگه دارند. این نوع تهویه باعث ایجاد قابلیت تنفس درون کلاه می شود بنابراین دیگر سر شما داغ نمی شود و استفاده از کلاه گیس برای شما راحت تر می شود.

پوشیدن کلاه نخی در زیر کلاه گیس نیز می تواند به خنک نگه داشتن سر کمک کند زیرا الیاف نخی رطوبت را از بین می برد و باعث می شود گرما از پوست سر دور شود. استفاده از کلاه گیس با کلاه نخی  می تواند به جلوگیری از چرب شدن پوست سر کمک کرده و باعث حفظ طراوت بیشتر موهای شما شود.

کلاه گیس ها به اندازه کافی همه منظوره نیستند

کلاه گیس ها به اشکال و سبک های مختلفی ارائه می شوند. هر سبک مزایا و معایب خاص خود را دارد. با این حال ، زنانی که به سبکی با تطبیق پذیری بالا نیاز دارند قطعاً می توانند کلاه گیس هایی که از موی انسان یا مواد مصنوعی دوست دار حرارت ساخته شده اند ، استفاده کنند. این مدل کلاه گیس ها را می توان با ابزار گرم مانند فر ، صاف کننده یا اتو مو برای رسیدن به ظاهر متفاوت ، مدل داد.

انواع مختلف کلاه گیس نیز می تواند به چند منظوره بودن کلاه گیس کمک کند. کلاه گیس های کلاه دار امکان تغییر بخشی از مو را فراهم می کنند ، در حالی که انواع جلو توری یک خط مو ایجاد می کند که طبیعی تر به نظر می رسد و به اندازه کافی موهای طبیعی را از صورت دور می کند تا طبیعی تر جلوه کند.

کلاه گیس ها به اندازه کافی ایمن نیستند

کلاه گیس من وقتی خم می شوم یا بیرون هستم و باد می وزد از سر من جدا می شود! اگر کلاه گیس شما به درستی نصب شده باشد ، نباید اینگونه باشد. اگر کلاه گیس شما کاملاً روی سرتان فیکس نشده باید با استفاده از کلیپس ، چسب  و نوارهای خود کلاه گیس آن را روی سر خودتان محکم کنید. خانم ها می توانند با استفاده از گیره های مخفی قسمت داخلی کلاه گیس را به موهای طبیعی خود وصل کنند.

10 افسانه در رابطه با کلاه گیس ها که نباید به آنها توجه کنید!

۱۰ افسانه در رابطه با کلاه گیس ها که نباید به آنها توجه کنید!

کلاه گیس موی انسان بهتر از کلاه گیس مصنوعی است

کلاه گیس از هر نوع الیافی که ساخته شده باشد مزایای منحصر به فرد خود را دارد. بیشتر کلاه گیس های مصنوعی با فناوری با کیفیت ساخته شده اند تا اطمینان حاصل کنند که الیاف آنها بالا نگه داشته می شوند و با گذشت زمان زیبایی آنها تغییر نمی کند. کلاه گیس مصنوعی از قبل مدل سازی شده اند و برای رسیدن به ظاهری که می خواهید به اندازه کلاه گیس های موی انسان وقت شما را نمی گیرند.

استفاده از کلاه گیس از رشد مجدد موها جلوگیری می کند

استفاده از کلاه گیس مانع رشد مو نمی شود. سلول هایی که باعث رشد مو می شوند ، در حالی که کلاه گیس می پوشید ، می توانند در زیر پوست شما رشد کنند. اگر نگران آسیب رساندن به موهایی هستید که در زیر کلاه گیس شما رشد می کنند باید بگوییم که پوشیدن کلاه گیس می تواند به محافظت از موهایی که در حال رشد هستند کمک کند.

کلاه گیس ها همگی گران هستند

گزینه های مقرون به صرفه بسیاری برای بودجه های مختلف در دسترس است. ما برای کمک به شما در انتخاب کلاه گیس مناسب بر اساس بودجه شما مشاوره های رایگان ارائه می دهیم. استفاده از این نوع مشاوره به شما اطمینان می دهد که بهترین کلاه گیس را با توجه به مقدار پول خود تهیه می کنید.

همه می دانند که من کلاه گیس می پوشم!

پیشرفت در فناوری ساخت کلاه گیس کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که چنین نیست. الیاف مصنوعی با کیفیت کاملاً بالا تهیه می شوند تا طبیعی تر به نظر برسند. کلاه های کلاه گیس در حال حاضر از گلیم ساخته می شوند که به شما امکان حرکت طبیعی را می دهد و کلاه های تک رشته ای حتی می توانند به ظاهر طبیعی موها کمک کنند.

اطمینان از نصب صحیح کلاه گیس ، متناسب سازی آن با ترکیب صورت و انتخاب رنگی که با توجه به رنگ پوست شما طبیعی به نظر برسد همگی راه هایی هستند که کمک می کنند کلاه گیس شما طبیعی به نظر برسد.

پوشیدن کلاه گیس به سختی انجام می شود

اتفاقا برعکس قرار دادن کلاه گیس بر روی سر کاملاً ساده است. اگرچه اولین بار برای پوشیدن کلاه گیس  ممکن است مجبور شوید برخی از تنظیمات را انجام دهید ، اما به محض اینکه آن را تنظیم کردید ، باید بتوانید آنرا به راحتی روی سر خود بکشید و در واقع آنرا بپوشید.

شما می توانید انواع کلاه گیس ها را با سبک و رنگ مختلف از سایت فروش کلاه گیس سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا درب منزل خودتان تحویل بگیرید.