برای خرید کلاه گیس کوتاه چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

خرید کلاه گیس کوتاه

برای خرید کلاه گیس کوتاه چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

نوشته admin

کلاه گیس کوتاه چه کاربردی دارد؟ چه کسانی می توانند از انواع کلاه گیس کوتاه زنانه و مردانه استفاده کنند؟ باید بگوییم که انواع کلاه گیس کوتاه بهترین انتخاب برای مصارف روزانه هستند. اگر شما به دنبال کلاه گیسی بدون زرق و برق و با کمترین نیازهای مراقبتی هستید می توانید به دنبال کلاه گیس با موی کوتاه بروید. در ادامه این مطلب از کلاه گیس قصد داریم شما را با نکات مرتبط با کلاه گیس کوتاه آشنا کنیم.

کلاه گیس کوتاه چگونه است؟

کلاه گیس کوتاه چگونه است؟

کلاه گیس یا نام دیگر آن پوستیژ یکی از انواع روش های ترمیم مو محسوب می شود. به وسیله آن می توانید فضای خالی موجود در موهایتان را پوشش دهید و پر کنید. کلاه گیس های کوتاه دسته ای از انواع پوستیژها هستند که عمدتا از موهای کوتاه ساخته شده اند. مدیریت این پوستیژها نه تنها آسان است، بلکه اگر متناسب با فرم صورت و رنگ پوست انتخاب شوند بسیار زیبا خواهند بود و چهره ای زیبا برای شما به ارمغان خواهند آورد.

سبک های مدرن شامل مجموعه گسترده ای از کلاه گیس های زیبا با طول کوتاه و ساختارهای تک رشته ای و دسته ای هستند. یکی از اصلی ترین سوالاتی که افراد هنگام تصمیم گیری در مورد خرید کلاه گیس کوتاه می پرسند این است که مناسب آن ها هست یا نه. در بیشتر موارد ، یک کلاه گیس کوتاه صورت را جوان تر می کند ، با این وجود نکاتی وجود دارد که باید در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سبک کوتاه مناسب تر است فکر کنید.

مزایای استفاده از کلاه گیس های کوتاه

صرفه جویی در هزینه ها

اگر به دنبال راهی برای پس انداز پول هستید ، پوستیژهای سبک کوتاه  بسیار مناسب هستند و از دو طریق باعث صرفه جویی در هزینه شما می شوند: موهای کمتر و خسارت کمتر.

موهای کمتر

به زبان ساده ، هرچه موهای شما کوتاهتر باشد ، از شامپو و نرم کننده کمتری استفاده می کنید تا پوستیژ خود را تمیز کنید. در نتیجه ، بطری های محصول مو ماندگاری بیشتری دارند و در هزینه ها صرفه جویی می کنید.

آسیب کمتر

برخلاف مدل موهای بلند این پوستیژها در معرض فاکتورهای آسیب رسان بسیار کمتری هستند ، به این معنی که به این راحتی آسیب نمی بینند  و موها دچار شکستگی نمی شوند و ماندگاری بیشتری دارند. این پوستیژها مدت طولانی تری سالم بنظر می رسند و شما را از خرید یک کلاه گیس جدید بی نیاز می کنند.

 سالم تر هستند

وقتی این سبک پوستیژ را انتخاب می کنید ، میزان مو در معرض فاکتورهای آسیب رسان را کاهش می دهید ، الیاف مو را از فشار محافظت می کنید و طول عمر کلاه گیس را افزایش می دهید.

از آن جا که این پوستیژها در کمترین زمان حالت می گیرند و به نظر خارق العاده می رسند ، زمان کمتری برای حالت دادن به موها با سشوار ، صاف کننده ها  و فرها صرف می شود بنابراین الیاف کلاه گیس آسیب کمتری می بینند.

برای خرید کلاه گیس های کوتاه چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

انواع کلاه گیس های کوتاه

صورت های گرد

اگر صورت گرد دارید پوستیژ با سبک کاملاً سنگین می تواند صورت را حتی گردتر نشان دهد. نکته کلیدی در اینجا یافتن کلاه گیسی است که فرم صورت را متعادل کند. سبک کلاه گیس های صاف و کوتاه می توانند به کشیده شدن صورت کمک کنند در حالی که لایه ها و حاشیه های جانبی می توانند تعادل بیشتری ایجاد کنند.

چهره های کشیده

کلاه گیس کوتاه می تواند به کوتاهتر نشان دادن چهره های کشیده کمک کند تا صورت متعادل تر شود. پوستیژهای حاشیه دار می توانند به ویژه به خوبی مکمل صورت های کشیده باشند و ویژگی های صورت را برجسته تر کنند.

چهره های بیضی

اگر آنقدر خوش شانس هستید که صورت بیضی داشته باشید می توانید انواع پوستیژها را امتحان کنید. به دلیل ماهیت همه کاره بودن این نوع چهره شما تقریباً می توانید هر پوستیژ کوتاهی را استفاده کنید. اگر پوستیژ کوتاه می خواهید ، بهترین توصیه این است که سبک های متنوعی را امتحان کنید که دوست دارید سبکی متناسب با شخصیت و سلیقه خودتان پیدا کند!

چهره های قلبی شکل

اگر صورت شما به شکل قلب است ، این پوستیژها انتخاب زیبایی هستند و بیشتر سبک ها مناسب شما هستند. با این وجود ،پوستیژ های با فرق وسط می توانند حجم بیشتری را در تاج ایجاد کنند ، بنابراین برای دستیابی به تقارن و تعادل ، کلاه گیس هایی با فرق کناری را انتخاب کنید.

انواع مختلف مدل موی کلاه گیس کوتاه

پوستیژ ها را می توان در طرح ها و رنگ های مختلفی تهیه کرد. همان طور که در بالا بیان کردیم هر یک از چهره ها سبک خاصی از پوستیژ را می توانند استفاده کنند. برخی از مدل موهایی که در ساخت این پوستیژ ها استفاده می شود، از قبیل زیر هستند:

  • مدل موی پله ای و یا شیب دار
  • مدل موی لایه ای و یا خرد
  • مدل موی صاف یکدست
  • مدل موی فانتزی
  • مدل موی پر
  • مدل موی موج دار
  • کلاه گیس کوتاه چتری
  • مدل موی فر ریز و یا درشت
  • کلاه گیس کوتاه زنانه مجلسی

انواع متریال کلاه گیس کوتاه

انواع متریال کلاه گیس کوتاه

پوستیژ موی کوتاه از لحاظ متریال و جنسی ساخت به دو دسته تقسیم می شود. این متریال ها عبارتند از:

کلاه گیس کوتاه مصنوعی

این دسته از پوستیژها از متریالی به نام الیاف مصنوعی نانو ساخته شده اند. در واقع تار موهای به کار رفته در آن همگی مصنوعی و غیر طبیعی هستند که به شکل تار موی واقعی تولید شده اند.

کلاه گیس کوتاه طبیعی

این دسته از پوستیژها از موی طبیعی انسان ساخته شده اند. یعنی تمام تار موهای به کار رفته در این پوستیژ ها از موی سر انسان بوده است. در این روش از آرایشگاه ها و یا انسان ها خریداری می شوند تا از انها برای ساخت پوستیژ استفاده شود.

بهترین سبک کلاه گیس های کوتاه کدام است؟

انواع معروف این پوستیژ ها شامل کلاه گیس های تک رشته ای با کلاه های بسته هستند اما اگر می خواهید طبیعی تر به نظر برسید ، پوستیژ های دارای پوشش تک رشته ای توصیه می شود. زیرا این پوستیژ ها می توانند ظریف تر فر بخورد و همین مسئله باعث می شود که واقعی  تر به نظر برسد.

چه کسانی از کلاه گیس کوتاه استفاده می کنند؟

برای این که به دنبال کلاه گیس های کوتاه بروید باید شرایط خاصی داشته باشید. در غیر این صورت استفاده از کلاه گیس انتخاب کسی نخواهد بود. تمامی کسانی که از کلاهگیس کوتاه استفاده می کنند، دارای شرایط ذکر شده در زیر هستند:

  • افرادی که به دنبال یک راه سریع برای ترمیم مو هستند.
  • کسانی که قصد کاشت مو و یا دیگر روش های تهاجمی را ندارند.
  • افرادی که می خواهند ظاهر موهای خود را تغییر دهند.
  • افرادی که مشغول آموزش آرایشگری و گریم هستند.
  • گریمورها
  • بازیگران سینما و تلویزیون