از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟

از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟

از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟

نوشته admin

قرص پرفکتیل پلاتینیوم یک مولتی ویتامین روزانه و مکمل جامع برای پوست، مو و ناخن است که برای تغذیه و حمایت از پوست و موی شما طراحی شده است. این قرص شامل مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای حمایت از پوست و همچنین حفاظت از مو و ناخن طبیعی انتخاب شده اند. قرص پرفکتیل پلاتینیوم یک مکمل ایده آل برای کسانی که می خواهند با بالا رفتن سن از پوست و موی خود حمایت کنند. این قرص ها فاقد رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده مضر و فاقد مخمر هستند و افراد در سنین مختلف می توانند از آن برای ریزش مو  استفاده کنند. در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس توضیحات بیشتری در رابطه با این قرص ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

ترکیبات به کار رفته در قرص پرفکتیل پلاتینیوم

ترکیبات به کار رفته در قرص پرفکتیل پلاتینیوم

این مولتی ویتامین دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. برخی از ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم عبارتند از:

اسید اسکوربیک

پرفکتیل پلاتینیوم حاوی یک ماده بسیار مفید به نام اسید اسکوربیک است که نوعی ویتامین C است. این ترکیب در طبیعت به دو صورت کاهش یافته و اکسید شده موجود است. از سوی دیگر ، میوه های تازه مانند مرکبات ، توت فرنگی ، خربزه یا سبزیجاتی کاهو ، کلم ، گوجه فرنگی و سیب زمینی بهترین منبع ویتامین C هستند.

بتاکاروتن

یکی دیگر از ترکیبات پرفکتیل بتا کاروتن یا نوعی ویتامین A است. در عین حال ، این ویتامین محلول در چربی است و برای عملکردهای بصری ، برای پوست سالم و رشد مورد نیاز است. از طرف دیگر ، برای درمان کمبود ویتامین A نیز استفاده می شود.

بیوتین

بیوتین یک اسید دو حلقه ای مونوکربوکسیلیک محلول در آب است که از انواع ویتامین B کمپلکس محسوب می شود. این ماده برای بسیاری از کربوکسیلازهایی که در متابولیسم اسیدهای چرب و دآمیناسیون برخی اسیدهای آمینه نقش دارند ، بسیار ضروری است.

کلسیفرول

کلسیفرول یکی دیگر از مواد بسیار مهم و مفید است که در پرفکتیل استفاده می شود. این ترکیب یک نوع ویتامین D ، یک استرول محلول در چربی است ، اما گاهی اوقات به عنوان پیش ساز هورمون در نظر گرفته می شود. این ویتامین با تأمین کلسیم ، فسفر و مواد معدنی طبیعی از رشد طبیعی استخوان در بدن حمایت می کند. در همین حال ویتامین D در چندین ماده غذایی مانند روغن جگر ماهی یافت می شود و مهمتر از همه روغن کبد منبع اصلی ویتامین D است.

کروم

پرفکتیل حاوی کروم است که یک فلز شکننده سفید و آبی است. کروم در متابولیسم کربوهیدرات ، چربی و پروتئین نقش دارد و مهمتر از همه نقش مهمی در متابولیسم گلوکز ایفا می کند.

فلز مس

مس یک ماده بسیار مهم است که در Perfectil Hair استفاده می شود و یک عنصر کمیاب است. در عین حال ، از آن به عنوان برای مکمل در پیشگیری و درمان شرایط کمبود استفاده می شود.

از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟
از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟

سیانوکوبالامین

موها و ناخن های حاوی سیانوکوبالامین هستند که نوعی ویتامین B12 است. سیانوکوبالامین برای رشد بدن ، تولید سلول ها و عملکردهای عصبی  مهم است. منبع اصلی این ویتامین گوشت ، تخم مرغ و سایر محصولات لبنی است.

اسید فولیک

اسید فولیک در بسیاری از انواع گیاهان و بافت های حیوانی وجود دارد. اسید فولیک در مخمر ، جگر و سبزیجات سبز بسیار یافت می شود و در سوخت و ساز و خونسازی در بدن نقش دارد.

نمک های آهن

نمک های آهن یکی از ترکیبات بسیار مهم مورد استفاده در پرفکتیل هستند. در عین حال ، از آن برای پیشگیری یا درمان سطح پایین آهن خون در کم خونی فقر آهن استفاده می شود.

منیزیم

منیزیم یک آنتی اسید است که اسیدیته معده را خنثی می کند و برای درمان زخم معده استفاده می شود و همچنین در یبوست استفاده می شود. این مینرال در همین حال ، فعالیت روده را افزایش داده و باعث دفع راحت مدفوع می شود.

منگنز

پرفکتیل همچنین حاوی منگنز است که یک عنصر کمیاب است و گاهی اوقات به مواد مغذی برای افزایش اثرات هماتیک آهن کمک می کند.

نیکوتین آمید

نیکوتین آمید دارای خواص ضد التهابی است و در درمان آکنه استفاده می شود. از طرف دیگر ، این ماده همچنین برای کاهش سطح کلسترول و چربی خون مفید است و تجویز می شود.

پارا آمینوبنزوئیک اسید

پارا آمینوبنزوئیک اسید یکی دیگر از مواد ضروری مورد استفاده در Perfectil است که یک متابولیت در برخی از باکتری ها است و در این قرص به عنوان نگه دارنده عمل می کند.

پیریدوکسین

پیریدوکسین نوعی ویتامین B6 است که در غذاهایی مانند غلات ، حبوبات ، سبزیجات ، جگر ، گوشت و تخم مرغ یافت می شود. برای جلوگیری از کمبود ویتامین B6 به صورت مکمل نیز استفاده می شود.

ریبوفلاوین

ریبوفلاوین همچنین به عنوان ویتامین B2 یا لاکتوفلاوین شناخته می شود. در عین حال ، می توان آن را در کلیه ، جگر ، ماهی ، شیر ، تخم مرغ ، پنیر ، مخمر و سبزیجات سبز مانند کلم بروکلی و اسفناج یافت.

سلنیوم

مکمل های سلنیوم برای پیشگیری یا درمان کمبود سلنیوم استفاده می شود. در بدن انسان برای رشد طبیعی و سلامت مورد استفاده قرار می گیرد. کمبود آن ممکن است منجر به تغییر ناخن های دست ، ضعف ماهیچه ها و بسیاری از مشکلات قلبی شود.

تیامین

تیامین یا ویتامین B1 یک ترکیب مقاوم در برابر حرارت است. این ماده در متابولیسم کربوهیدرات در بدن نقش دارد و برای درمان معده ، قلب یا بسیاری از مشکلات عصبی ناشی از کمبود تیامین مورد نیاز است. این ماده غذایی در تمام گیاهان یافت می شود و توسط برخی از میکروارگانیسم ها ، به ویژه مخمرها  سنتز می شود. از سوی دیگر ، غلات ، آجیل ، نخود ، لوبیا ، جگر ، قلب ، کلیه و ماهی بهترین منبع تیامین هستند.

توکوفرول

توکوفرول یک نوع ویتامین E است که فعال ترین و گسترده ترین شکل ویتامین E در طبیعت است. کمبود ویتامین E  ممکن است در اثر رژیم غذایی نامناسب یا برخی اختلالات مادرزادی مانند فیبروز کیستیک ایجاد شود. این ماده به طور گسترده در غذاها موجود است و غنی ترین منبع آن چربی های گیاهی ، روغن ها به ویژه روغن جوانه گندم ، روغن پنبه دانه و روغن آفتابگردان است. از سوی دیگر ، در غذاهای لبنی ، گوشت ، تخم مرغ ، غلات ، آجیل و سبزیجات برگ سبز و زرد نیز یافت می شود.

اکسید روی

یکی دیگر از مواد بسیار مهم و مفید برای پوست و ناخن اکسید روی است که به عنوان یک عامل قابض ، تسکین دهنده و محافظ در آماده سازی های پوستی استفاده می شود. همچنین در درمان اگزما  و ریزش موها استفاده می شود.

با درک نحوه همکاری ویتامین ها و مواد معدنی ضروری با یکدیگر می توان فهمید که فرمول Perfectil برای به حداکثر رساندن اثرات ترکیبی آنها ایجاد شده است.

👈بیش تر بخوانید: آیا سلنیوم و ریزش مو ارتباط مستقیم با هم دارند؟

خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم 

در بسیاری از موارد این سوال برای افراد پیش می آید که قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چی خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم بسیار زیادند. از مهم ترین آن ها می توان به دارا بودن فرمول منحصر به فرد «ترمیم سلولی» اشاره کرد. فرمول این قرص شامل مواد مختلفی از جمله کلاژن بایومارین، دانه انگور، پوست درخت کاج، چای سبز، عصاره لیکوپن، روغن دانه انگور فرنگی سیاه، آلفا لیپوئیک اسید و کوآنزیم Q10 است. این مواد معدنی به تشکیل کلاژن، حفاظت سلولی و تقسیم سلولی کمک کرده و در نتیجه از ریزش موها جلوگیری می کنند.

از دیگر خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارا بودن یک فرمول جامع مولتی ویتامین

یکی از اصلی ترین خواص این قرص این است که با مصرف مولتی ویتامین پرفکتیل پلاتینیوم دیگر نیازی به مصرف مولتی ویتامین های دیگر ندارید. این مولتی ویتامین یک مکمل جامع محسوب می شود.

کمک به جلوگیری از ریزش مو

افراد زیادی این قرص را برای جلوگیری از ریزش مو مصرف می کنند. باید بگوییم که مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم و کاهش ریزش مو با هم ارتباطی مستقیم دارند. همچنین بیوتین موجود در این قرص به داشتن موهایی نرمال و مس به پیگمنتیشن طبیعی مو کمک می نماید.

محافظت سلولی و تقسیم سلولی

سطح بالای رادیکال های آزاد موجود در هوا، آلودگی، سیگار کشیدن و یا حتی نور مستقیم خورشید باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس می شود. ویتامین‌ های E ، C و ریبوفلاوین موجود در این قرص به حفاظت از سلول ها کمک می کند. از دیگر مواردی که به حفظ تقسیم سلولی کمک می کند، ویتامین D، ویتامین B12، فولیک اسید، آهن، منیزیم و زینک است.

👈بیش تر بخوانید: مزایای قرص نورکرین آقایان و درمان ریزش مو

چرا با افزایش سن پوست من تغییر می کند؟

با افزایش سن ، روند طبیعی پیری به این معنی است که بدن شما به اندازه کافی پروتئین های تشکیل دهنده پوست را سنتز نمی کند و ترمیم پوست را کند می کند. این بدان معناست که پوست شما در طول زمان به طور طبیعی مرطوب نمی شود. این عوامل با هم ترکیب می شوند و باعث ایجاد خطوط ریز ، چین و چروک ، افتادگی و از دست دادن کلی حالت ارتجاعی پوست می شوند.

از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟
از فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چه می دانید؟

این مولتی ویتامین چگونه از پوست من محافظت می کنند؟

قرص پرفکتیل پلاتینیوم حاوی ویتامین C است که به تولید طبیعی کلاژن بدن شما کمک می کند ، پروتئینی که بیشتر پوست شما را تشکیل می دهد. این قرص همچنین حاوی ویتامین B است که به حفظ سلامت پوست شما کمک می کند و ویتامین E که با ویتامین C و B2  به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از سلول های شما در برابر استرس اکسیداتیو که با افزایش سن رخ می دهد، محافظت می کند. آنها همچنین حاوی روی ، سلنیوم و بیوتین هستند که به حفظ سلامت مو و ناخن ها کمک می کند.

آیا در صورت بارداری یا شیردهی می توان قرص پرفکتیل پلاتینیوم را استفاده کرد؟

پرفکتیل پلاتینیوم برای کسانی که باردار یا شیرده هستند توصیه نمی شود. در عوض ما پیشنهاد می کنیم برای یافتن مولتی ویتامین مناسب دوران بارداری و شیردهی با پزشک خودتان مشورت کنید.

آیا می توان قرص پرفکتیل پلاتینیوم را همزمان با داروهای دیگر مصرف کرد؟

مصرف پرفکتیل پلاتینیوم معمولاً با داروهای دیگر بی خطر است زیرا حاوی هیچگونه ماده دارویی یا هورمونی نیست. با این حال ، اگر از داروهای دیگری استفاده می کنید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خودتان صحبت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آنها با هم بی خطر است.

نحوه مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم

هر روز ۲ قرص پرفکتیل پلاتینیوم را مصرف کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، غذای اصلی خود را مصرف کرده و با یک جرعه آب یا یک نوشیدنی خنک دیگر قرص را قورت دهید. بیش از دوز توصیه شده روزانه این محصول را مصرف نکنید. همچنین پزشکان توصیه می کنند که مصرف این قرص به صورت منظم انجام شود.

برخی از افراد به خاطر گرفتن نتیجه بهتر و یا جلوگیری از ریزش مو با قرص پرفکتیل پلاتینیوم به مصرف بیش تر این قرص روی می آورند. لازم است که بدانید مصرف بیشتر از مقدار توصیه شده می تواند مضر باشد.

👈بیش تر بخوانید: چگونه می توان از قرص دوتاستراید برای درمان ریزش مو کمک گرفت؟

عوارض جانبی پرفکتیل پلاتینیوم

  • یبوست
  • اسهال
  • ناراحتی معده
  • واکنش های آلرژیک
  • راش
  • خارش
  • تورم
  • سرگیجه
  • مشکلات تنفسی
  • افزایش سطح قند خون

در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی باید فوراً مصرف قرص را قطع و با پزشک خود تماس بگیرید.

چه زمانی نباید از قرص پرفکتیل پلاتینیوم استفاده کرد؟

استفاده از قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای افراد زیر ۲۵ سال توصیه نمی شود. در صورت حساسیت به ماهی یا هر یک از اجزای ذکر شده دیگر از این محصول استفاده نکنید. مکمل های غذایی نباید به جای رژیم متعادل یا شیوه زندگی سالم استفاده شوند. اگر از هر داروی دیگری استفاده می کنید یا بیماری زمینه ای دارید قبل از مصرف این محصول با پزشک صحبت کنید.

نحوه نگهداری قرص پرفکتیل پلاتینیوم

قرص ها در جای خشک و خنک و زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در بسته بندی اصلی نگهداری کنید. در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء روی بسته بندی  از آنها  استفاده نکنید و قرص ها را دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

آیا قرص پرفکتیل پلاتینیوم چاق کننده است؟

ویتامین های B و زینک باعث افزایش اشتها می شوند. درست است که قرص پرفکتیل به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند اما می تواند با افزایش اشتها باعث چاقی شما بشود. البته این افزایش اشتها بیش تر در افرادی بروز می کند که کمبود این مواد مغذی را داشته باشند و معمولا در سایر افراد بارز نمی شود.

بنابراین افرادی که قصد جلوگیری از ریزش مو با قرص پرفکتیل پلاتینیوم را دارند، ابتدا باید کمبود زینک بدن خود را برطرف کنند.

مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای جلوگیری از ریزش مو

مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای جلوگیری از ریزش مو

افراد زیادی به دلایل مختلف دچار ریزش مو می شوند. این ریزش مو را با موارد زیادی مختلفی می توان برطرف کرد. اما در برخی از موارد به قدری شدید می شود که فرد مجبور به خرید کلاه گیس می شود. پس بهتر است که به فکر جلوگیری از ریزش موهای خود باشید. همچنین در خرید خود دقت کنید که قرص پرفکتیل پلاتینیوم اورجینال را خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا قرص پرفکتیل پلاتینیوم به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند؟

قرص پرفکتیل پلاتینیوم به دلیل دارا بودن بیوتین به داشتن موهایی نرمال و مس به پیگمنتیشن طبیعی مو کمک می نماید.

چقدر طول می کشد تا تاثیر پرفکتیل پلاتینیوم بر روی موها و پوست خود ببینیم؟

نتایج مصرف این قرص در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. اما انتظار می رود که شما در طی چند هفته تاثیرات این قرص را ببینید. البته این در صورتی است که به طور مرتب مصرف کنید.

از چه سنی میتوان قرص پرفکتیل پلاتینیوم را مصرف کرد؟

مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم به طور معمول به افراد ۲۵ ساله به بالا توصیه می شود.