ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار که همه باید بدانند!

ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار که همه باید بدانند!

ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار که همه باید بدانند!

نوشته admin

پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار ممکن است برای برخی از افراد سخت باشد ، ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برخی از راهکارهایی است که به شما کمک می کند تجربه خوشایندی در استفاده از کلاه گیس کسب کنید. استفاده از کلاه گیس برای اولین بار می تواند یک تجربه ترسناک باشد و حتی با اعتماد به نفس ترین فرد را نیز کمی بترساند.

اگر برای اولین بار می خواهید از کلاه گیس استفاده کنید ممکن است بخواهید یک تغییر ظریف در رنگ و سبک طبیعی موهای خود ایجاد کنید. انتخاب کلاه گیس نزدیک به رنگ طبیعی موهای شما در ابتدا می تواند احساس راحتی بیشتری به شما بدهد تا زمانی که احساس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و سبک های جدید و متفاوت را تجربه کنید. برای دستیابی به تجربه بیشتر در رابطه با استفاده از انواع کلاه گیس با این مقاله در سایت فروش کلاه گیس ما را همراهی کنید.

راهنمای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار

کلاه گیس های جلو توری

اگر دوست دارید موهای خود را دور از صورت خود قرار دهید کلاه گیس جلو توری یک انتخاب عالی برای شما است. انتهای ظریف و بسته این کلاه گیس به شما این امکان را می دهد که موهای خود را در هر مکانی که مناسب است ، قرار دهید و قسمت جلوی موها را بسیار زیبا نشان می دهد.

علاوه بر این کلاه گیس جلو توری برای خانم هایی که از ریزش مو  رنج می برند بسیار مناسب است زیرا در بسیاری از محدوده ها مجهز به یک نوار پلیسی لغزنده است که به صورت کاملاً احتیاط آمیزی در قسمت جلوی کلاه گیس تعبیه شده است تا بتواند قسمت های خالی شده موها را به خوبی پوشش دهد.

سبک های مختلف کلاه گیس

اگر دوست دارید سبک های مختلفی را تجربه کنید ، کلاه گیس هایی که با دست بسته می شوند یک روش عالی برای تغییر سبک موهای شما هستند بدون اینکه مشکلی با ظاهر و احساس کلاه گیس داشته باشید.  در این نوع کلاه گیس هر دسته از موها به شکل بسیار دوست داشتنی به توری کلاه گیس گره خورده است تا فوق العاده راحت و نرم باشد. در این کلاه گیس هیچ تار و پود و دوخت مکانیکی برای تقلید از موهای طبیعی وجود ندارد حتی اگر از نزدیک به آنها نگاه کنید.

اندازه کلاه گیس

وقتی که صحبت از اندازه می شود معمولا سایز متوسط محبوب ترین انتخاب برای ما است. حدود ۹۰٪ مشتریان سایز متوسط کلاه گیس را انتخاب می کنند که اندازه محیط آن حدود ۲۲ سانتی متر است.  حتی اگر دقیقاً این اندازه را پیدا نکردید همه کلاه گیس های محصوص خانم ما دارای بندهای کشی قابل تنظیم هستند که از هر جهت تقریباً یک اینچ فاصله دارند تا کلاه گیس شما محکم یا شل شود تا کاملاً روی پوست سر شما قرار بگیرد.

ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار که همه باید بدانند!

ترفندهای پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار که همه باید بدانند!

روش پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار

هنگام پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار اگر از ریزش موی جزئی رنج می برید یا هنوز موهای طبیعی کمی روی سر خود دارید  باید قبل از هر چیز موهای خود را آماده کنید.

موی کوتاه

اگر موهای بسیار کوتاهی دارید  به راحتی موهای خود را از قسمت صورت برس بکشید و در جایی از پشت سر خود سنجاق کنید. ممکن است بخواهید با برخی از اسپری ها فیکس کننده را استفاده کنید تا موها در محل خود ثابت بمانند ولی مراقب باشید که به هیچ وجه اسپری مو را  روی کلاه گیس خودتان استفاده نکنید.

موی بلند

اگر موهای بیشتری برای پنهان کردن دارید ، موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید و آنها را در جایی از پشت سر خود از گردن به بالا محکم کرده و سنجاق کنید.

پوشیدن کلاه گیس برای اولین بار

برای پوشیدن کلاه گیس آن را روی خط موی طبیعی خود قرار دهید و تا پشت سر خود پایین بکشید.  برای راحتی کار سر خود را به سمت جلو متمایل کرده و قسمت جلوی کلاه گیس را روی خط جلویی مو قرار دهید ، سپس آن را از آنجا به طرف پشت بکشید.

کلاه گیس را روی سر خودتان تا زمانی که شما احساس راحتی کنید و به خوبی روی خط موی طبیعی شما بنشیند، تنظیم کنید. اکنون می توانید با گیره های کلاه گیس یا نوار کلاه گیس آن را محکم کنید. اگر می خواهید در مورد انتخاب کلاه گیس و یا استفاده از کلاه گیس اطلاعات بیشتری کسب کنید سایر مقالات موجود در سایت فروش کلاه گیس را مطالعه فرمائید.