آموزش رنگ کردن کلاه گیس طبیعی در خانه

رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

آموزش رنگ کردن کلاه گیس طبیعی در خانه

نوشته admin

بر خلاف الیاف مصنوعی که در کلاه گیس های مصنوعی بکار میروند، کلاه گیس طبیعی با موی انسان را بدون اینکه آسیب بببیند یا ظاهرش به راحتی آب خوردن به هر رنگی در آورد. البته میتوان موهای مصنوعی را نیز رنگ کرد. اما روند رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی متفاوت است و به هیچ عنوان نمیتوان انتظار داشت که اندازه موهای طبیعی جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مقاله به صورت کامل و مرحله به مرحله، نحوه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی را به شما آموزش خواهیم داد.

مرحله به مرحله با نحوه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

  1. رنگ کلاه گیس طبیعی مد نظر خود را آماده کنید

ما هیچ محصول خاصی تحت عنوان رنگ کلاه گیس طبیعی نداریم. اگر هم جایی چنین چیزی دیدید بدانید که آن رنگ همان رنگی است که خودتان برای رنگ کردن موهای طبیعی خودتان بکار میبرید. زیرا کلاه گیس طبیعی زنانه یا حتی مردانه شما هم از موهای طبیعی و انسانی ساخته شده است.

در اولین قدم تصمیم بگیرید که میخواهید موهای کلاه گیس زنانه، شیمی درمانی یا کلاه گیس مردانه را چه رنگی میخواهید بزنید. سپس به داروخانه، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و خلاصه هر جایی که بشود رنگ موی طبیعی خرید مراجعه کنید.

در خصوص رنگ کردن کلاه گیس طبیعی به این نکته توجه کنید که، بهتر است از روشن کردن بیش از حد موها خودداری کنید. زیرا اینکار میتواند باعث ضعیف شدن موها شده و در نهایت طول عمر آن ها را کمتر کند. ما توصیه میکنیم که رنگ های تیره تر را برای این منظور انتخاب کنید.

رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

  1. شامپوی بنفش بخرید

احتمالا میدانید که استفاده از تونر یا شامپوی بنفش یا ضد زردی مو، مهمترین مرحله در تمام فرآیند رنگ کردن موی کلاه گیس طبیعی و موهای انسانی است. پراکسید هیدروژن موجود در این تونر به باز شدن موها از هم کمک زیادی میکند. و مهم نیست که بخواهید موهای خود را روشن یا تیره کنید، در هر صورت این شامپو به عنوان یک کاتالیزور عمل میکند تا شما بتوانید رنگ موی مورد نظر خود را به دست بیاورید.

بهتر است از یک تونر با ولوم ۲۰ استفاده کنید. اگر ولوم کمتر از ۲۰ باشد شما قطعا نمیتوانید رنگ مد نظر خودتان را به موهای کلاه گیس اعمال کنید. و اگر از تونر با اکسیدان بیشتر از ۲۰ استفاده کنید رنگ تیره تر خواهد شد.

  1. دستکش بپوشید و رنگ را میکس کنید

قبل از هر چیزی به یک نکته مهم اشاره کنیم. اگر قبل از رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی آن را با شامپو و نرم کننده مخصوص شستشو دهیم، میتوان بهتر آن را رنگ کرد.

از دستکش های یکبار مصرف برای محافظت از پوست خود در مقابل تحریک و تمیز نگه داشتن دست ها در طی فرایند رنگ کردن کلاه گیس طبیعی استفاده کنید. رنگ مو را با تونر مخلوط کنید و لطفاً دستورالعمل مربوط به سازنده رنگ مو را دنبال کنید. به جای قاشق فلزی نیز از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید تا رنگ به خوبی مخلوط شود.

رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

  1. ابتدا چند رشته مو را به صورت امتحانی رنگ کنید

چند رشته مو را جدا کرده و به صورت جداگانه رنگ کنید. دقت کنید که در همان بار اول از رنگ کردن تمام کلاه گیس خودداری کنید. اول چند دسته مو رنگ کنید سپس ۳۰ دقیقه صبر کنید. اگر رنگ اعمال شده مد نظر شما بود میتوانید سایر موهای دیگر را نیز رنگ کنید. اما اگر خوشتان نیامد میتوانید تناژ رنگ و تیرگی یا روشنی مو را تغییر دهید.

  1. کلاه گیس طبیعی را در رنگ مو فرو کنید

موها را درون کاسه رنگ کلاه گیس طبیعی غوطه ور کنید. از دست خود استفاده کنید تا رنگ را به آرامی روی کلاه گیس بمالید. مخلوط رنگ را در تمام بخش ها اعمال کنید.

  1. کلاه گیس را روی سر مانکن قرار دهید

اگر سر مانکن داشته باشید میتوانید کلاه گیس رنگ شده را روی آن قرار دهید اگر نه که چیزی شبیه به آن پیدا کنید تا کلاه را روی آن قرار هید. بعد از آن، با کمک یک برس موها را شانه کنید. تا رنگ کاملا پخش شود. و در نهایت به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید تا فرآیند رنگ پذیری کلاه گیس کامل شود.

  1. کلاه گیس را بشویید

شستن موها علاوه بر اینکه در خصوص موهای واقعی خودتان لازم است بلکه در خصوص رنگ کردن کلاه گیس طبیعی نیز ضروری است. دقت کنید که برای شستشوی رشته موهای کلاه گیس از شامپوی رنگ مو انسانی استفاده کنید تا مطمئن شوید کیفیت تار موها همچنان حفظ شده و طول عمرشان کاهش نیابد. برای پاک کردن باقی مانده رنگ روی موها نیز کلاه را با آب سرد یا ولرم بشویید.

بهتر است از شامپوهایی که مخصوص موهای رنگ شده هستند استفاده کنیم. بعد اتمام کار نیز موها را با کمک شامپو نرم کننده بشویید تا در خوش حالت ترین ممکن قرار بگیرند.

رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

  1. موها را خشک کنید

با کمک یک حوله خشک موها کمی از حالت خیسی در بیاورید و سپس آن ها را روی سر مانکن قرار دهید تا کاملا خشک شود. شما میتوانید احازه دهید که کلاه گیس خودش خشک شود یا اینکه برای اینکار از شسوار استفاده کنید. اما دقت کنید که بیش از حد آن را در معرض شسوار قرار ندهید زیرا کیفیت آن کاسته شده و طول عمرش نیز کم میشود.

هرچه کیفیت کلاه گیس بیشتر باشد بهتر رنگ میگیرد

کلاه گیس هایی که از بهترین موهای انسانی و از بهترین نژاد موها ساخته میشون معمولا رنگ پذیری بهتری دارند. وقتی چنین موهایی داشته باشید هیچگاه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی برایتان محدودیت ایجاد نخواهد کرد. اگر میخواهید صاحب یک کلاه گیس خوب، طبیعی و در عین حال قیمت مناسب شوید میتوانید با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین نمونه و متناسب با ویژگی های ظاهریتان کمک کنیم.