آیا میتوان روی کلاه گیس، کلاه پوشید؟ (انواع کلاه)

آیا میتوان روی کلاه گیس، کلاه پوشید؟ (انواع کلاه)

نوشته admin

تا ۲۰ سال پیش بنا به دلایلی استفاده یا به سر کردن کلاه روی کلاه گیس رواج نداشت و توصیه هم نمیشد. یکی از دلایل اینکار وزن بالای خود کلاه گیس بود. کلاهی که روی کلاه گیس گذاشته میشد هم معمولا به وزن کلاه گیس اضافه میکرد. جدای از بحث سنگینی کلاه ها، این امکان وجود داشت که کلاه گیس از سر بیافتد. اما روسری از همان آغاز روی کلاه گیس قرار داده میشد و منعی نداشت. با ما همراه  باشید تا در این مقاله درباره کلاه گیس های جدید و آیا اینکه میتوان با وجود آن ها کلاه های مختلف به سر گذاشت یا خیر مطالبی خدمت شما اراده دهیم.

آیا امروزه میتوان کلاه روی کلاه گیس به سر کرد؟

همانطور که گفتیم تا ۲۰ سال پیش روسری را در کنار کلاه گیس میشد استفاده  کرد اما کلاه را نه. دلیلش را هم گفتیم. اما زمانه عوض شده و علاوه بر اینکه جنس و کیفیت کلاه گیس ها فرق کرده بلکه انواع کلاه ها نیز عوض شده اند. امروزه کلاه گیس ها را از جنس ها و در شکل های مختلفی میسازند و روانه بازار میکنند تا افراد مختلفی بلاخص خانم ها و افرادی که تحت شیمی درمانی هستند از آن ها استفاده کنند. به سبب اهمیت استفاده از کلاه بر روی کلاه گیس، امروزه نه تنها استفاده از کلاه منعی ندارد بلکه در بسیاری از مواقع حتی توصیه هم میشود. چرا؟ چون ظاهر ما را زیباتر نشان میدهد. سایر دلایل استفاده از کلاه روی کلاه گیس را در ادامه بخوانید.

چرا باید از کلاه روی کلاه گیس استفاده شود؟

دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که ما در ادامه شما را با ۴ دلیل عمده استفاده از کلاه روی کلاه گیس آشنا خواهیم کرد.

  1. محافظت از ما در برابر نور خورشید

نور خورشید در کنار تمام مزایای که دارد ( که حتی اصولا حیات ما وابسته  به آن است) در برخی موارد برای ما میتواند به شدت خطرناک باشد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید میتواند به پوست ما آسیب بزند. مخصوصا کسانی که تحت شیمی درمانی قرار دارند باید بیشتر از سایرین خود را از شر نور خورشید در امان نگاه دارند. از این رو کسانی که کلاه گیس شیمی درمانی دارند میتوانند حین استفاده از کلاه گیس در روزهای گرم سال از کلاه های لبه دار نیز استفاده کنند تا تاثیر نور خورشید بر پوست را بکاهند. علاوه بر این، این کلاه ها میتوانند مانع از تعریق پوست سر زیر کلاه گیس شوند. بهترین کلاه ها برای محافظت از نور خورشید کلاه های Ufp هستند.

  1. گرم کردن سر

ما علاوه بر روزهای گرم، روزهای سرد زیادی در طول سال تجربه میکنیم. هرچند که یکی از فواید کلاه گیس ، گرم نگه داشتن پوست سر است، اما بعضی اوقات استفاده  از کلاه های زمستانی و یا گرم کننده میتواند ما را از سرما مصون نگاه دارد. استفاده از کلاه برای افرادی که کلاه گیس طبیعی یا کلاه گیس زنانه دارند بیشتر توضیه میشود.

  1. محافظت از کلاه گیس حین آشپزی و پخت و پز

آشپزی کردن هرچند کار بسیار شیرین و دوست داشتنی است اما میتواند به کلاه گیس شما آسیب بزند. فرقی نمیکند (چه کلاه گیس طبیعی داشته باشید یا مصنوعی) در هر صورت یکی از چیزهایی که میتواند به  کلاه گیستان آسیب بزند آشپزی کردن است. مهمترین خطری که حین آشپزی میتواند متوجه شما باشد، سوختن یا کاهش کیفیت الیاف کلاه گیستان باشد (مخصوصا کلاه گیس مصنوعی). علاوه بر این، بوی مواد غذایی و بخار آن ها میتواند وارد رشته موهای شما شده و باعث بو گرفتن کلاه گیس شود. اما استفاده از یک کلاه حین آشپزی میتواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند. هرچند که حین آشپزی شما بهتر است که اصلا از کلاه گیس استفاده نکنید اما استفاده از کلاه محافظی که بتواند تمام رشته موهای کلاه گیستان را پنهان کند مهمترین کاری است که حین آشپزی میتوانید انجام دهید.

  1. تغییر ظاهر و حفظ استایل ما

شاید مهمترین دلیل استفاده از انواع کلاه گیس بهبود ظاهر و یا پنهان کردن عیوبی مثل کم پشت بودن موها یا نازک بودنشان است. استفاده از کلاه گیس به خودی خود زیبایی خاصی به ما میبخشد و کم و کاستی های ما را پنهان میکند. با این وجود استفاده از انواع کلاه مخصوصا (چه زنانه و چه مردانه) میتواند به بهبود ظاهر ما کمک بیشتری کند و حتی باعث میشود دیگران فکر کنند موهای ما طبیعی است. زیرا اغلب مردم تصور میکنند که نمیتوان روی کلاه گیس یک کلاه دیگر گذاشت. زمانی که آن ها روی سرتان کلاه ببینند حتی اگر کلاه گیس مصنوعی زیر آن کلاه داشته باشید آن ها فکر میکنند که موهای شما طبیعی هستند.

در انتخاب کلاه روی کلاه گیس نیاز به مشاوره دارید؟

چنانچه کلاه گیس خود را از ما خریداری کرده اید میتوانید با ما تمام بگیرید تا ما به شما کمک کنیم یک کلاه مناسب برای کلاه گیستان انتخاب کنید. هرچند که ما تمام تلاش خود را میکنیم که حین خرید تمام نکات و توصیه های لازم را به شما ارائه دهیم.

هنوز کلاه گیس نخریده اید؟

اگر دارای شرایطی هستید که حتما باید کلاه گیس استفاده کنید و یا اینکه خودتان تمایل زیادی به استفاده از کلاه گیس دارید خوشحال میشویم با ما تمام تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره ارائه دهیم و به شما در خرید بهترین کلاه گیس که متناسب با نیازتان باشد به شما کمک کنیم.