۷ کاری که زمان استفاده از کلاه گیس هیچگاه نباید انجام دهید!

7 کاری که زمان استفاده از کلاه گیس هیچگاه نباید انجام دهید!

۷ کاری که زمان استفاده از کلاه گیس هیچگاه نباید انجام دهید!

نوشته admin

زمان استفاده از کلاه گیس برای پیشگیری از عوارض و آسیب نرسیدن به موها باید یکسری از کارها را همواره رعایت کنید. استفاده از کلاه گیس گزینه ای عالی برای تغییر حالت ظاهری بدون ایجاد تغییرات دائمی در مو است  اما اگر مراقب نباشید می تواند به مو و پوست سر شما آسیب برسانند و منجر به ریزش مو یا آسیب دیدن موها شود.

حتی اگر از کلاه گیس ها به عنوان یک سبک محافظ استفاده می کنید ، حفظ روال روتین رسیدگی به موها بسیار مهم است. در ادامه مقاله در سایت فروش کلاه گیس به چند نکته که باید هنگام استفاده از کلاه گیس به آنها توجه داشته باشید ، اشاره خواهد شد لطفا همراه ما باشید.

کارهای ممنوعه زمان استفاده از کلاه گیس

اندازه نادرست نپوشید

کلاه گیس هایی که خیلی محکم روی مو قرار می گیرند می توانند باعث ریزش و شکستگی موهای اطراف سر شوند. بنابراین سر خود را قبل از خرید کلاه گیس به وسیله یک متخصص طراحی کلاه گیس اندازه گیری کنید.

روز شستشو را فراموش نکنید

ممکن است وسوسه انگیز باشد که در روز شستشو از کنار این کار بگذرید ، اما نه تنها کلاه گیس بلکه حتما موهای خودتان را با شامپو به حالت معمول بشویید تا آلودگی ها و باکتری های موجود در مو و پوست سر را از بین ببرید.

از پوشیدن کلاه گیس فاقد تنفس خودداری کنید

مطمئن شوید که روی کلاه گیس هایی که به پوست سرتان اجازه نفس می کشیدن می دهند سرمایه گذاری کنید. کلاه گیس های بدون کلاه وزن کمی دارند و جریان هوای بیشتری را برای پوست سر امکان پذیر می کنند. کلاه گیس های بدون کلاه باعث نمی شوند که شما به اندازه کلاه گیس های سنتی احساس گرما کنید زیرا در پشت و کناره ها باز هستند.

7 کاری که زمان استفاده از کلاه گیس هیچگاه نباید انجام دهید!

۷ کاری که زمان استفاده از کلاه گیس هیچگاه نباید انجام دهید!

از خط مو خود غافل نشوید

کلاه های توری از موهای شما در زیر کلاه گیس محافظت می کنند و موهای شما را صاف نگه می دارند تا کلاه گیس حجیم به نظر نرسد ، اما باعث شکستگی یا خشکی در امتداد خط مو می شود. برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای این قسمت ، کش توری را پشت گوش بلغزانید تا خط موی شما در معرض دید قرار گیرد و از آسیب دیدن این ناحیه جلوگیری کنید.

برخی کلاه گیس ها قابل تنظیم هستند یعنی از خط مو محافظت می کنند و در عین حال کلاه گیس را روی سر شما محکم نگه می دارند. این کلاه گیس ها به شما این امکان را می دهد تا  از شانه و کلیپس های دوخته شده به پایه کلاه گیس که برای حمایت از آن روی سر استفاده می شود ، کمتر استفاده کنید.

در صورت امکان از چسب استفاده نکنید

اگر مجبورید از چسب برای سبک خاصی استفاده کنید ، سعی کنید تعداد دفعات استفاده از چسب را به حداقل برسانید تا از ریزش مو یا شکستگی اطراف خط مو جلوگیری کند. علاوه بر این چسب ها حساسیت زا هستند و ممکن است در طولانی مدت پوست شما را تحریک کنند.

عدم استفاده از مواد تحریک پوست سر

اگر پوست سر شما حساس است بهتر است از کلاه گیس هایی که با موهای مصنوعی ساخته می شوند ، دوری کنید. حساسیت به مواد کلاه گیس باعث خارش زیاد ، سوزش و حساسیت پوست سر می شود.

استراحت را فراموش نکنید

اگرچه کلاه گیس ممکن است برای شما خیلی راحت و مناسب باشد اما ممکن است باعث غفلت شما از مراقبت های معمولی موهای خودتان شود. بنابراین در حین پوشیدن کلاه گیس های خود مدتی وقت بگذارید تا موهای خود را مرتب کرده و به آنها رسیدگی کنید.

برای خرید انواع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی همین حالا می توانید با سایت فروش کلاه گیس تماس گرفته و کلاه گیس مورد نظر خودتان را سفارش دهید.