آموزش نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

آموزش نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

نوشته admin

کلاه گیس های مصنوعی به صورت پیش فرض معمولا یا صاف هستند و یا فر. برخی از افراد ممکن است که کلاه گیس مصنوعی فردار بخرند و بخواهند برای یک مهمانی خاص آن را صاف کنند. ما در این مقاله از فروشگاه کلاه گیس به این افراد کمک می کنیم و تنها با دو روش ساده به آن ها نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی را آموزش می دهیم.

روش اول نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

در این روش ما با کمک آب داغ و یا جوش می خواهیم موهای کلاه گیس را صاف کنیم. به طور کلی اگر با مراحل نحوه شستن کلاه گیس آشنا باشید، انجام دادن این کار برایتان آسان خواهد بود. برای این منظور ما به موارد زیر نیاز داریم:

  • یک قابلمه بزرگ
  • آب
  • برس مخصوص موی کلاه گیس
  • اسپری نرم کننده مو کلاه گیس

برای صاف کردن کلاه گیس مصنوعی با این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. کلاه گیس خود را روی یک استند یا پایه کلاه قرار دهید و با دقت شروع به شانه زدن موی مصنوعی کنید. باید طوری شانه کنید که تمام موهای گره خورده از هم جدا شوند.
  2. کلاه گیس روی استند را در همان حالتی که هستند به حمام یا وان ببرید.
  3. قابلمه بزرگ را بردارید و روی شعله گاز قرار دهید و داخل آن آب بریزید. ما می خواهیم که دمای آب داخل قابلمه حدود ۸۲ درجه شود. دقت کنید که حتما در این محدوده باشد و بیشتر از ۸۲ نشود. زیرا الیاف و رشته موهای کلاه گیس می توانند در دمای بالا خراب شده و کیفیت خود را از دست دهند. اگر دما کمتر باشد نیز نمی توان با آن موها را صاف کرد.
  4. بعد از اینکه دمای آب داخل قابلمه به حدود ۸۲ درجه رسید قابلمه را با احتیاط بلند کرده و به حمام منتقل کنید.
  5. سپس به آرامی آب داخل قابلمه را روی موهای کلاه گیس بریزید.
  6. مراحل ذکر شده در بالا را برای چند بار دیگر دقیقا همانند طرز شستن کله مانکن مصنوعی انجام دهید.
  7. بعد از اینکه چند بار به کلاه گیس آب داغ ریختید اکنون اسپری نرم کننده بزنید و با کمک برس مخصوص کلاه گیس موهایش را شانه کنید.
  8. سپس اجازه دهید که کلاه گیس در هوای آزاد کاملا خشک شود.

👈بیش تر بخوانید: آیا با روش های تعمیر کلاه گیس آشنایی دارید؟

روش دوم نحوه صاف کردن کلاه گیس مصنوعی

روش دیگر برای صاف کردن کلاه گیس مصنوعی استفاده از بخار است. بخار آب داغ می تواند به راحتی و با چند مرحله ساده باعث صاف شدن موهای کلاه گیس شود. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • استند کلاه گیس یا سر مانکن
  • بخارشوی دستی
  • اسپری مخصوص کلاه گیس (نرم کننده مو)

برای صاف کردن کلاه گیس مصنوعی با کمک بخار شوی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا موها را روی استند و یا سر مانکن قرار دهید.
  2. موها را به آرامی شانه کنید و همه گره ها را باز کنید.
  3. بخارشوی خود را به برق بزنید تا دمایش به اندازه کافی بالا برود.
  4. در یک دست خود بخار شوی را نگه دارید و در دست دیگر برس و شانه مخصوص کلاه گیس. فقط دقت کنید که بخارشوی را خیلی زیاد به کلاه گیس نزدیک نکنید زیرا بخار بیش از حد و دمای بالا می تواند باعث از بین رفتن رشته موهای کلاه گیس مصنوعی شما شود.
  5. بخار شوی را به بخشی از موها نزدیک کنید و صبر کنید که بخار آن بخش را نرم کند سپس با کمک برس مخصوص، آن بخش بخار دیده را شانه کنید. برای هر بخش ۲ یا ۳ بار این کار را امتحان کنید.
  6. بعد از اینکه تمام بخش های کلاه گیس را با کمک بخار و شانه صاف کردید اجازه دهید که کلاه گیس خشک شود.
  7. زمانی که خشک شد به آن کمی اسپری مخصوص نرم کننده اضافه کنید تا نرم و صاف شود.

چرا نباید برای صاف کردن کلاه گیس مصنوعی از اتو مو استفاده کرد؟

صاف کردن کلاه گیس مصنوعی با اتو مو

از آنجا که موهای مصنوعی از نوعی پلاستیک ساخته شده است، استفاده از گرما، اتو مو و صاف کننده های مو یا سشوار باعث سوزش، گره خوردن و یا ذوب شدن موها می شود؛ بنابراین شما نمی توانید مانند موهای طبیعی خودتان و یا حتی مانند کلاه گیس طبیعی زنانه از اتو مو جهت صاف کردن موهای مصنوعی استفاده کنید. زیرا این کار نه تنها فایده ای ندارد بلکه به کلی کلاهتان را نابود می کند. در عوض از دو روش بالا که ایمن هستند و به راحتی می توانند موقتا موها را صاف کنند استفاده کنید تا از صاف بودن کلاه گیس لذت ببرید.

👈بیش تر بخوانید: مقایسه کاشت مو و کلاه گیس

چرا باید همزمان دو کلاه گیس خرید؟ مزایای خرید دو کلاه گیس با هم چیست؟

بهترین راه برای اینکه هم کلاه گیسمان صاف باشد و هم هر وقت که خواستیم فر، خرید دو عدد کلاه گیس مصنوعی است. اگر همزمان دوتا از این کلاه ها بخرید برای هر موقعیتی که خواستید می توانید یکی از آن را بپوشید. در ادامه با فواید داشتن و یا خرید ۲ کلاه گیس مصنوعی به صورت همزمان آشنا خواهید شد.

فواید داشتن دو عدد کلاه گیس مصنوعی با هم

پس از اینکه با طرز گذاشتن کلاه گیس آشنا شدید و استفاده از آن برای شما آسان شد، می توانید به سراغ خرید کلاه گیس دوم نیز بروید. داشتن دو کلاه گیس می تواند تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد. در ادامه با فواید داشتن دو عدد کلاه گیس مصنوعی با هم آشنا خواهید شد.

نگهداری کمتر

زمانی که شما تنها یک عدد کلاه دارید مجبورید همیشه آن را استفاده کنید. همیشه پوشیدن و استفاده نیز نیازمند مراقبت و نگهداری درست از کلاه گیس است. اما زمانی که دو عدد از این موها دارید خیالتان راحت است که هر دو نیاز کمتری به مراقبت دارند. زیرا به نوبت آن ها را استفاده می کنید و بنابراین مدت زمان استفاده از هر کدام کاهش می یابد.

آسیب کمتر

اگر دو عدد کلاه گیس با هم داشته باشید دیگر نیازی به صاف کردن کلاه گیس مصنوعی ندارید. زیرا همزمان هر دو را دارید و اصلا لازم نیست که به زحمت بیافتید.

طول عمر بیشتر

از آن جایی که از هر دو کمتر استفاده می کنید و آسیب وارده به آن ها کاهش می یابد، بیشتر می توانید از هر دو استفاده کنید. برای مثال اگر یک کلاه گیس مصنوعی عادی را ۸ ماه بتوان استفاده کرد اگر دو عدد از آن ها را داشته باشید دست کم بیش از ۱۶ ماه می توانید بدون وقفه از آن ها استفاده کنید.

یکی برای استفاده یکی برای شستشو

همزمان که از یکی از کلاه های خود استفاده می کنید، آن یکی که کثیف شده است را می توانید بشویید و بعد از خشک شدنش دیگری را هم بشویید.

از کجا کلاه گیس مصنوعی بخرم؟

خرید کلاه گیس مصنوعی

شرکت ما مفتخر است که در امر تهیه، تولید و عرضه انواع کلاه گیس طبیعی، مصنوعی و کلاه گیس شیمی درمانی در ایران پیشگام است و یکی از باتجربه ترین شرکت ها در این حوزه است. چنانچه می خواهید به صورت رایگان به شما مشاوره بدهیم و در انتخاب و خرید کلاه گیس مصنوعی ایده آل به شما کمک کنیم، میتوانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.